HADİSE - GELİYORUM YANINA ŞARKI SÖZLERİ / 2019

hadise açıkgöz

Hadise "Geliyorum Yanına" isimli video klibi yayında.

 Hadise – Geliyorum Yanına Şarkı  Sözleri    

                         
 Macerayı kapına getiriyorum
Çok tutar bu film baş rolde yine adım
Tam bir kahraman kesiliyorum düşünce aşka
Kurusun tabiatım

Yaklaştığında yaz geliyor
Ne kadar abartsam da az geliyor
İşlemez bana uzakta oluşun
Şimdi yollar düşünsün geliyorum yanına

Kop kop kop kop sabahlara kadar
Keyfimiz gıcır, e olsun o kadar
Yakarım geceleri söndürürüm de
Ayıpsın, bir üflememe bakar

Kop kop kop kop sabahlara kadar
Keyfimiz gıcır, e olsun o kadar
Yazarız adımızı bütün sahillere
Kaçılın bize dar gelir buralar




hadise geliyorum yanına şarkı sözleri



Söz&Müzik: Gülşen


Düzenleme: Ozan Çolakoğlu


Yönetmen: Şenol Korkmaz



geliyorum yanına şarkı sözleri



Görüntü Yönetmeni: Michel Dierickx


Albüm: Geliyorum Yanına

Netd Müzik (Pasaj Müzik & Fanta Music Adına)



hadise video klibi


Ne Düşünüyorsun ?

Yorum Gönder

0 Yorumlar