IRMAK ARICI - MUSTAFA CECELİ MÜHÜR ŞARKI SÖZLERİ

IRMAK ARICI ve MUSTAFA CECELİ MÜHÜR KLİBİ YAYINLANDI

ırmak arıcı&mustafa ceceli klibi


Mustafa Ceceli & Irmak Arıcı Mühür Şarkı sözleri 

Duydum ki biri yâr olmuş sana
Aşkın zehrolmuş bana
Sevdan cehennem kalbin mesken
Oldu ama , ömrüm deme ona

Yandım yandım yandım Allah'ım
Beni sana küstüren kadere ahdım
Yıllar yollar kaybım oldular
İhanetin mührü çözdü hadi bana eyvallah

Mühür Şarkı sözleri

Duydum ki biri yâr olmuş sana
Aşkın zehrolmuş bana
Sevdan cehennem kalbin mesken
Oldu ama, ömrüm deme ona

Yandım yandım yandım Allah'ım
Beni sana küstüren kadere ahdım
Yıllar yollar kaybım oldular
İhanetin mührü çözdü hadi bana eyvallah

mühür mustafa ceceli

Söz ve Müzik: Irmak ARICI
Düzenleme: Mustafa CECELİ
Yönetmen: Hasan KUYUCU

ırmak arıcı mühür sözleri

Irmak Arıcı & Mustafa Ceceli 'nin Mühür isimli klibi Doğan Müzik Company etiketiyle Netd müzikte

şarkı sözleri mühür



ırmak arıcı şarkıları
Ne Düşünüyorsun ?

Yorum Gönder

0 Yorumlar