SAGOPA KAJMER - AVUTSUN BAHANELER Şarkı Sözleri / 2019

sagopa kajmer

Sagopa Kajmer "Avutsun Bahaneler" isimli video klibi yayında.

Sagopa Kajmer – Avutsun Bahaneler Şarkı Sözleri

(Kısım 1)  
Kaybetmedim hiçbir zaman dürüstlüğümü ama dürüstlükten çok kaybettim
Ben her şeye kafa tutmadan önce her şey bana kafa tutmuştu ben gördüm
Anladım ya fayda etmiyor bir şey
Engel olamıyorum, dağılıyorum peyderpey
Var kendimle konuşmak istediğim çok şey
Açarım ağzımı yumarım gözümü epey epey
Neden iki büklüm boynun?
Beslediği yılanlara mı kırgın koynun?
Kurtlar canını alıyorken koyunun, bal umdun arıdan sade kaldı iğne bulduğun
Kafan seni dağıtmadan sen onu dağıt
Kalbin yerinden çıkacak hadi biraz rahatla
Bildiğim şeyleri ben de öldüremiyorum evet başa çıkamadığım oluyor olanla

(Nakarat)
Avutsun bahaneler, avutsunlar beni avutabilirseler onlar
Pek sanmam, hiç sanmam
Elimi çektim altından taşın, kurtuldu ezilen parmaklarım,
ama canım hala yanıyor. Avutsun bahaneler, bahaneler
Ah bu bana ağır gelen sözler yok mu…
Ah bu bana ağır gelen yükler yok mu…
Avutsun bahaneler, bahaneler
sagopa kajmer avutsun bahaneler sözleri

(Kısım 2)
Vermedim kendimden ödün ne dün ne bugün
Ben zamanı öldürürüm zaman beni öldürürken
Kangren bir kolum vardı dün kesip atmak ağır oldu hem de onu çok severken
Anladım ki fayda etmiyor bir şey
Yaşamak zorundayım bu bildiğim tek şey
Sanki ben bir kobayım da dünya bir deney
Kaçacak bir yerin yok doğu, batı, kuzey, güney
Neden bakışların donuk ve yorgun?
Belli ki mahkemen var içinde büyük sorgun
Hayatını senden çaldılarsa büyük soygun
Sende ses yok, kalma suskun
Ayakkabı bağcığı gibi çözüldü sırlar
Ben sessiz yürürken köpek bana hırlar
Yetmiyormuş gibi paçamı ısırırlar
Saldırmak için kendilerini kandırırlar

(Nakarat)
Avutsun bahaneler, avutsunlar beni avutabilirseler onlar
Pek sanmam, hiç sanmam
Elimi çektim altından taşın, kurtuldu ezilen parmaklarım,
ama canım hala yanıyor. Avutsun bahaneler, bahaneler
Ah bu bana ağır gelen sözler yok mu…
Ah bu bana ağır gelen yükler yok mu…
Avutsun bahaneler, bahaneler
avutsun bahaneler sözleri sagopa kajmer

Sanatçı: Sagopa Kajmer
Albüm: Avutsun Bahaneler Single - 2019
Tür: Türkçe Hip Hop / Rap
Söz - Müzik: Sagopa Kajmer (Yunus Özyavuz)
Yapım: © 2019 Melankolia Müzik

sagopa kajmer sözleri


sagopa kajmer albümleri
Ne Düşünüyorsun ?

Yorum Gönder

0 Yorumlar