BURAY - TAC MAHAL ŞARKI SÖZLERİ

buray tac mahal klibi

Buray'ın "Tac Mahal" video klibi yayında.

Buray - Tac Mahal Şarkı Sözleri

Ben hiç sevilmedim ki
 sevmeyi nereden bileyim
Acımasız oldu belki canım
 katılaşmış buz kestim

Bana hiç dokunan olmadı
Seni söyle nasıl sarayım
Bir gecelik kaçamaklar
Bile uğramadı kalbime
İçimde soğuk rüzgarlar
Büyük hasarlar var
Yangınlar uçurumlar cehennem kadar

Beni seve seve hadi canına bas
Herkes gibi tek bırakıp gitme
Beni kaderimin elinden al
Sakınola pes etme
tac mahal sözleri buray
Sanatçı: Buray
Albüm: Kehanet
Tür: Pop
Söz ve Müzik: Gözde Ançel
Düzenleme: Bahadır Tanrıvermiş & Buray

 Buray'ın "Kehanet" albümünden "Tac Mahal" isimli video klibi ©2019 Sony Music Entertainment Türkiye Tic. A.Ş. Etiketiyle Vevo Müzik'te

Kehanet (2018)
Tac Mahal
Kabahat Bende
Ne Düşünüyorsun ?

Yorum Gönder

0 Yorumlar