İREM DERİCİ - AŞKIMIZ OLAY OLACAK ŞARKI SÖZLERİ

irem derici şakıları
İrem Derici'nin "Aşkımız Olay Olacak" video klibi yayında.

İrem Derici - Aşkımız Olay Olacak Sözleri

Tam hayallerim gibisin
Sevmek çok kolay olacak
Sen de beni bir seversen
Aşkımız olay olacak

Akacak coşkun sellerde
Esecek deli yellerde 
Dolaşıp bütün dillerde
Aşkımız olay olacak

Gönlüm bir deli sevdim bak seni
İnan bu sevgimi tarih yazacak
Haydi yak beni, durma sar beni
Aşkımız olay olacak
aşkımız olay olacak sözleri
Yakarken bizi ateşi
Doğacak sevda güneşi
Görülmüş değil böylesi
Aşkımız olay olacak

Akacak coşkun sellerde
Esecek deli yellerde 
Dolaşıp bütün dillerde
Aşkımız olay olacak

Gönlüm bir deli sevdim bak seni
İnan bu sevgimi tarih yazacak
Haydi yak beni, durma sar beni
Aşkımız olay olacak
irem derici aşkımız olay olacak sözleri
Sanatçı: İrem Derici

Albüm: Mest Of

Tür: Pop

Söz: Aşkın Tuna

Müzik: Feyyaz Kuruş
Düzenleme: Alper Atakan

İrem Derici'nin "Mest Of" albümünden "Aşkımız Olay Olacak" isimli video klibi DMC etiketiyle Netd Müzik'te

Ne Düşünüyorsun ?

Yorum Gönder

0 Yorumlar