SONER SARIKABADAYI - HALA SEVİYORUM ŞARKI SÖZLERİ /2019

soner sarıkabadayı hala seviyorum akustik dinle

                Soner Sarıkabadayı "Hala Seviyorum" video klibi yayında.

Soner Sarıkabadayı - Hala Seviyorum Sözleri

Hala Seviyorum
Ne yapsan da ne etsen de
Geçmez biliyorum
Azalsan da çoğalsan da

Ben de üzdüm sen de üzdün
Boşverelim mi?
Ben de küstüm sen de küstün
Vazgeçelim mi?

Ben de üzdüm sen de üzdün
Boşverelim mi?
Ben de küstüm sen de küstün
Vazgeçelim mi?

İnsanlar arasında en iyisi değilim
Bunu ben de biliyorum
Ama şu anda bu evde kiracı da değilim
Kendim gidiyorum
Biraz da yüzündeki o bakışa deliyim
Zar zor gülüyorum 
Sen dahil kimseden davacı da değilim
Hala seviyorum


Sanatçı: Soner Sarıkabadayı
Tür: Pop
Söz ve Müzik: Soner Sarıkabadayı
Video: Onur Oğuz
 Pdnd Müzik 

 Soner Sarı Kabadayı'nın "Hala Seviyorum" isimli video klibi Pdnd Müzik'te
Ne Düşünüyorsun ?

Yorum Gönder

0 Yorumlar