BURAK KİNG KOŞTUM HEKİME ŞARKI SÖZLERİ

burak king koştum hekime indir

Burak King - Koştum Hekime Şarkı Sözleri


     Nakarat 2 tekrar
Bastın da yarama basma dedim
Dönmek yok asla dedim
Sen yüzünü asma dedim
Varsa getir dermanı

Koştum hekime hasta gibi
Ezberledim yollarını
Kader mi, rastlantı mı?
Kelepçeledi kollarımı
Dize 1
Yürü yâda koş, e dolu yâda boş
Dağlara paralel denize yakamoz
Gece yere göğe aya beni sor
Saçıma ak düşsün içime kor

Yürü yâda koş, e dolu yâda boş
Dağlara paralel denize yakamoz
Gece yere göğe aya beni sor
Saçıma ak düşsün içime kor

Uzak kendinden yol bul gel dünden zor
Bugün… Korkarım yine de ararım seni
Duramam diye çok ara dur aynı yerde
Gez gör gönlüm gez gör gönlüm
burak king

                                                                   Nakarat 2 tekrar
Bastın da yarama basma dedim
Dönmek yok asla dedim
Sen yüzünü asma dedim
Varsa getir dermanı

Koştum hekime hasta gibi
Ezberledim yollarını
Kader mi, rastlantı mı?
Kelepçeledi kollarımı


Dize 2
Yürü yâda koş, e dolu yâda boş
Dağlara paralel denize yakamoz
Gece yere göğe aya beni sor
Saçıma ak düşsün içime kor

Uzak kendinden yol bul gel dünden zor
Bugün… Korkarım yine de ararım seni
Duramam diye çok ara dur aynı yerde
Gez gör gönlüm gez gör gönlüm

Çalsın sazlarım aşka gelir
E çalsın o darbuka aşka gelin
koştum hekime sözleri
                                                   
                                                       Söz Müzik: Burak King
                 Aranje: Özkan Meydan ve Alican Özbuğutu
Klip Yönetmeni: Buğra Karaçam
Şarkı: Toplantı ‘Koştum Hekime’
                                                      Yapımcı: ILS Vision Music

koştum hekime remix


koştum hekime hasta


burak king koştum hekime karaoke


koştum hekime klip


koştum hekime akor

Ne Düşünüyorsun ?

Yorum Gönder

0 Yorumlar