AYLA ÇELİK DAHA Bİ AŞIK SÖZLERİ

ayla çelik dinle

Ayla Çelik "Daha Bi aşık" isimli video klibi yayında.

Ayla Çelik Daha Bi Aşık Şarkı  Sözleri 

 
Ben senden bi' adım öteye bile gidemem
Sevda bu 
Başka bi' şey diyemem

Her sabah 
Daha bi' aşık uyanıyorum
Seviyorum, seviyorum
Doyamıyorum

Dünyada başka bi' şey dilemem
Ölsem ben senden vazgeçemem
Aşkından bi' yudum aldım duramıyorum
Seviyorum, seviyorum
Doyamıyorum
ayla çelik albüm
Gece gece seni göresim geliyor
Olur olmaz gülesim geliyor
Öpe öpe öldüresim geliyor
Ordan burdan

Keşke bi' kalbim daha olsa 
Biraz daha sevsem seni
Öyle aşığım öyle deli
Öyle senin yok evveli
Ben senden bir adım öteye gidemem
ayla çelik daha bi aşık sözleri
Sanatçı: Ayla Çelik
Albüm: Daha Bi' Aşık
Tür: Pop
Söz: Ayla Çelik
Müzik: Ayla Çelik & Serdar Aslan
Düzenleme: Okay Barış
Vevo Music Channel

Music Video by Ayla Çelik Performing Daha Bi' Aşık. © 2019 Sony Music Entertainment TR Tic. A.Ş.  


ayla çelik daha bi aşık lyrics


daha bi aşık sözeleri ayla çelik
Ne Düşünüyorsun ?

Yorum Gönder

0 Yorumlar